بانك فايل بانك فايل .

بانك فايل

پكيج مقاله

مقاله اثري است كه به‌ صورت چاپي يا الكترونيكي، در مضاميني مانند نتايج تحقيق، تجزيه و تحليل، مباحث دانشگاهي، توسط يك يا چند نفر نوشته مي‌ شود و در يك رسانه منتشر مي‌ شود. مجموعه بانك فايل با اراِئه مجموعه اي از شاخص ترين پكيج هاي آموزشي گامي بلند را در اين راستا برداشته است. بانك فايل پكيج كامل مقاله هاي رشته هاي دانشگاهي نظير رشته عمران، اقتصاد، مديريت، حقوق، حسابداري و ... در دسترس شما عزيزان قرار مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۹:۴۶ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

پرستاري

پرستار يكي از مهم ترين پرسنل هاي كادر درمان در گروه مراقبت‌ هاي بهداشتي و درماني بوده و نقش كثيري در سلامت بيمار و مراقبت از آن ها را برعهده دارد. رشته پرستاري جزو رشته‌ هاي پيراپزشكي محسوب مي شود كه سايت بانك فايل منبعي مناسب براي دانلود بهترين كتاب‌ هاي رشته پرستاري و همچنين كتاب هايي را موضوع آموزش مراقبت بيشتر و بهتر از خود و اطرافيانتان مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۸:۱۹ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

دامپزشكي

اين رشته به بررسي بيماري‌ هاي دام و بيماري‌ هاي مشترك بين انسان و حيوان مي‌ پردازد و در كنار آن، روش‌ هاي درمان انواع بيماري‌ هاي انگلي و ويروسي را به دانشجويان آموزش مي‌ دهد. همچنين كتاب‌هاي آموزش پرورش دام و طيور به آموزش در امر زايمان در انواع حيوانات مي‌ پردازد و فارغ التحصيلان اين رشته مي‌ آموزند كه چطور در اين زمينه به حيوانات نيازمند امداد رساني كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۶:۰۱ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

برق

مهندسي برق زير مجموعه اي از مهندسي است كه به مطالعه و كاربردهاي مرتبط با الكتريسيته، الكترومغناطيس و الكترونيك مي پردازد. رشته مهندسي برق به زير شاخه‌ هاي مخابرات، قدرت، كنترل، الكترونيك، سيستم‌ هاي ديجيتال و بيوالكتريك تقسيم مي‌ شود. گزيده اي از بهترين كتاب هاي مهندسي برق كه منابع ارزشمندي هستند در سايت بانك فايل موجود است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۴:۲۶ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

مكانيك

مهندسي مكانيك مطالعه ماشين‌ هاي فيزيكي است كه ممكن است شامل نيرو و حركت باشد. اين يك شاخه مهندسي است كه اصول فيزيك مهندسي و رياضيات را با علم مواد تركيب مي‌ كند تا سيستم‌ هاي مكانيكي را طراحي، تجزيه و تحليل، ساخت و نگهداري كند. كتاب هاي رشته مكانيك داراي‌ گرايش‌ هاي‌ "طراحي‌ جامدات‌" ، "حرارت‌ و سيالات‌" ، "ساخت‌ و توليد" و "مهندسي‌ دريا" است‌.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۳:۲۸ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

تربيت بدني

رشته تربيت بدني و علوم ورزشي يكي از رشته هاي مرتبط با علوم انساني است كه براي تقويت و تربيت جسم و روان انسان از علوم مختلف از جمله روانشناسي، جامعه شناسي، مديريت و فيزيولوژي كمك مي گيرد. هدف از كتاب هاي تربيت بدني اين رشته آشنايي دانشجويان با جسم انسان در حد يك پزشكيار مي باشد تا بتوانند به عنوان يك مربي حرفه اي در زمينه مسائل ورزشي با ورزشكاران يا دانش آموزان در ارتباط باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۰:۴۹ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

معماري

رشته مهندسي معماري در واقع طراحي و ساخت و ساز ساختمان ها و ديگر سازه هاي فيزيكي را برعهده دارد و شامل دو جنبه هنري و فني مي باشد. در اين رشته دروسي مانند طراحي، زيبايي شناسي و نحوه زيبا كردن حجم ها، نماها و پلان ها و… به قسمت هنري مرتبط مي باشد و كتاب هاي رشته معماري مانند سازه هاي بتني و مقاومت مصالح، ايستايي، تاسيسات مكانيكي و الكتريكي اختصاص به جنبه فني اين رشته دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۰۹:۲۰ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

هوافضا

پيدا كردن بهترين كتاب درباره فضا كار آساني نيست ولي نگران نباشيد سايت بانك فايل بهترين كتاب‌ هاي علم نجوم و ستاره شناسي و همچنين بهترين كتاب هاي هوافضا را در اختيارتان قرار مي‌ دهد تا هرچه زودتر وارد اين حوزه شويد. رشته هوافضا يكي از جديدترين رشته‌ هاي دانشگاهي است كه محبوبيت زيادي مابين داوطلبان دارد. داوطلبان بايد به ساخت و طراحي وسايلي مانند هواپيما يا هر وسيله متحرك ديگري علاقمند باشند. افرادي كه به ساخت وسايل فني علاقه دارند به راحتي مي‌ توانند در اين رشته موفق شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۰۵:۱۸ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)

پكيج جزوه

جزوه‌ ها مي‌ توانند هرگونه اطلاعاتي را شامل شوند. جزوه‌ ها در بازاريابي بسيار مهم هستند زيرا ارزان هستند و مي‌ توانند به راحتي بين مشتريان توزيع شوند. سايت بانك فايل پكيج كامل جزوه هاي رشته هاي دانشگاهي براي دانشجويان و دانش آموزان عزيز در نظر گرفته كه به بهبود يادگيري و بهتر شدن توانايي هاي شما بسيار كمك خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۶:۱۵ توسط:بانك فايل موضوع: نظرات (0)